Peter Tscherkassky’nin Sinemaskop üçlemesinin parçası olan bu deneysel kısa film, sinemanın ilk yıllarında çekilmiş görüntüleri, bir ses ve imaj bombardımanına tabi tutuyor ve sinema sanatının kökenleri üzerine düşündürüyor.