Shortbus
Hedwig and the Angry Inch’in ardından cesur bir film olan John Cameron Mitchell’in Shortbus’ı hem erotik bir drama hem de bir seks komedisi olarak cinselliğin sepkturm’una farklı bir bakış açısıyla yaklaşan bir topluluk konusu. İçinde Nagisa Oshima’nın In the Realm of the Senses! bonusu da var.