Brothers of the Night
Gündüz yumuşak çocuklar, gece kral olur: genç Bulgar Romanlar, Viyana’ya geldiklerinde özgürlük ve kolay yoldan para kazanmak için bu yola girerler. Vücutlarını satarlar, sahip oldukları bir tek oymuş gibi. Onları ısıtan şey, evden uzakta, beraberlik hissidir.
Roma toplumunda geçen çok az film hikayelerini şık estetik ve bürlesk mizahıyla tasvir eder. Fassbinder’in Querelle’ini hatırlatan bu stilize belgesel, bu toplumu nadiren görülen gay seks işi bakış açısıyla keşfederek standardı değiştiriyor.