Pussy
Clermont-Ferrand Film Festivali’nde ödül alan bu kısa film, arzularla dolup taşıyor. Maceracı genç bir kadın cinselliğine kulak vermeyi öğrenirken, gündelik hayatın sıkıcılığı heyecanlı bir kendini keşfetme yolculuğuna dönüşüyor.