Skate Story: Shortplay Depth I
Sam Eng’in video oyunu dünyasını sinemayla buluşturduğu bu yenilikçi çalışması, göklerden inmiş gibi duran müziğiyle bizi karanlık bir uçurumun kenarında parıltılı bir yolculuğa çıkarıyor. Biz bir oyunun demosunu deneyimlerken, kahramanımız tüm kararlılığıyla sınırları aşıp level atlamaya çalışıyor.