Etkileyici, duygulara geçit vermeyen ve inanılmaz yetenekli amatör oyuncu kadrosuyla dikkat çeken Amerikan Geceleri Efsanesi heyecan verici bir çıkış yapan David Robert Mitchell’ın ilk uzun metrajı. Mitchell, 2014 yılında eleştirmenlerin beğenisini toplayan İçimdeki Şeytan’a da imza atmıştı.