Yaratıcılıkta sınır tanımayan auteur Edgar Wright ve büyüleyici oyuncu kadrosu, Romero’nun zombi filmlerine tuhaf mı tuhaf bir saygı duruşunda bulunan bu filmle ilk kez seyirci karşısına çıktı. Komedi ile kanlı korku sahnelerini ustalıkla harmanlayan Zombilerin Şafağı, zamana meydan okuyan bir film.