David Bowie, çığır açıcı müzik kariyerinin zirvesinde bir şekilde zaman bularak bu filmde olağanüstü bir uzaylı portresine imza attı. Deneysel filmleriyle tanınan Nicolas Roeg ile Bowie’nin mükemmel uyumundan bir bilimkurgu başyapıtı doğdu.