Isabella Rossellini envaiçeşit hayvanın kılığına bürünerek bu hayvanların kendilerine has üreme ritüellerini ekrana taşıyor. Deniz canlılarından böceklere, Rossellini tüm güzelliği ve tuhaflığıyla hayvanların cinsel yaşamını gözler önüne seriyor.
Vodvilleri andıran bir mizahla bilimsel gerçekleri harmanlayan Isabella Rossellini, kısacık bölümlerle hayvanların aşk hayatını anlatıyor. Yayınladığı dönemde bir internet fenomenine dönüşen Green Porno, hayvanların çeşit çeşit cinsel davranışını, insanlar alemindeki ikiliklerle kıyaslıyor.