2013 yılında, Cannes Film Festivali tarihinde ilk kez, Altın Palmiye yönetmen ve başrol oyuncuları arasında paylaştırıldı. Léa Seydoux ve Adèle Exarchopoulos’un muhteşem performanslarıyla hatırlanan, usta işi bir büyüme ve cinselliğini keşfetme öyküsü.