Ariane Labed’in ilk yönetmenlik denemesinde güç dengeleri sürekli değişirken, çocuksu oyunlar ölümcül bir hal alıyor. Ergenlik ve genç kızlığa karanlık ve sıradışı bir bakış atan bu sürprizli film, kardeşlik bağının ne kadar yoğun olabileceğini gözler önüne seriyor.