Hou Hsiao-hsien ve Tsai Ming-liang’ın büyüleyici gençlik filmlerini andıran Elmas Adası, Seul’a Dönüş filminin yönetmeni Davy Chou’nun ilk kurmaca filmi. Hipermodernlik ve ergenliğin asiliği üzerine dokunaklı ve derin bir inceleme.