Grand Jeté
Nadja, bale kariyerine odaklanmak için oğlu Mario’yu yıllar önce annesine vermiştir. Birbirini hiç tanımayan anne-oğul bir partide karşılaşıp birbirlerinden hoşlanırlar ve aile sevgisinin ötesine geçen yoğun ve tutkulu bir ilişki yaşamaya başlarlar.
Yaralı başkahramanını meydana getiren yapboz parçalarını yavaş yavaş ortaya çıkaran Grand Jeté, şok ile şefkat arasında bir cambaz gibi ilerliyor. Görüntü yönetimiyle bir balerinin derin özlemlerini ekrana yansıtan film, bir yandan da sarsıcı bir karakter incelemesine imza atıyor.