A Night at the Opera
Arşiv görüntülerinden faydalanan Sergey Loznitsa, 50’li ve 60’lı yıllarda Paris Operasında gerçekleşen galalara götürüyor bizi. Bu prestijli etkinlikler, sadece Paris’in değil, tüm dünyanın kaymak tabakasından insanları opera binasına çekiyor.
Sergey Loznitsa’nın arşivlerin derinliklerinde yaptığı çalışmanın bu muazzam ürünü, pek çok soylu ismin Paris Operasında çekilmiş görüntülerinden oluşuyor. Maria Callas’ın bir performansıyla zirveye ulaşan kısa film, yüksek sosyetenin ritüellerine dair eşsiz bir belge niteliği taşıyor.