Striptiz kulübünde dans eden Angela, isteksiz gözüken, baba olmaya hiç yanaşmayan sevgilisi Emile’le ne yapacağını bilemez. Bu sırada, Emile’in dostu Alfred, Angela’ya gönlünü kaptırır. Angela, sevgilisini kıskandırmaya karar verir.
Godard’ın radikal, neorealist müzikali, Fransız Yeni Dalgasının en ikonik filmlerinden biri. Godard’ın dördüncü duvarı yıkan oyunbazlığı, rengarenk Paris sokakları, Legrand’ın mest eden müziği, Anna Karina, Belmondo ve Brialy’nin varlığıyla birleşip, müzikal türüne yeni bir hayat veriyor.