De Djess
İtalya’dan son dönemde çıkan en önemli auteur yönetmenlerden Alice Rohrwacher, Venedik’teki Lido adasını mesken tutan bir masalla karşımızda. Her zaman beraber çalıştığı kardeşi Alba Rohrwacher’e yine başrolü emanet eden bu genç usta, İtalyan sinemasının pek çok klişesiyle dalgasını geçiyor.