Family Life
Polonyalı usta yönetmen Krzysztof Zanussi’nin 1971’de Cannes’da yarışan filmi, kuşaklar arası memnuniyetsizlikleri ve çatışmaları resmediyor. Görkemli bir aile evinin temelinde yatan ahlaki çürümeyi gün yüzüne çıkaran Family Life, aile içi çatışmalar ve sosyopolitik çalkantılarla yüzleşiyor.