Bu otobiyografik film, 2. Dünya Savaşı sırasında Londra’da yaşayan bir ailenin öyküsünü dokuz yaşındaki oğullarının gözlemleriyle aktarır. Bill için savaş, heyecanlı ve serüven dolu olaylar zincirinden başka bir şey değildir. Uçakları gözleyen projektörler havai fişeklerden çok daha güzeldir.