Babası bir akıl hastanesinde yatan genç Howard Lovecraft, babasını ziyarete gider. Babası ona, daha önce yazmış olduğu bir kitabı yok etmesini söyler. Eve dönen Howard, merakına yenik düşer ve kitabı okumaya başlar. Kitap, Necronomicon’dur ve okudukça iblislerin dünyasına bir kapı aralanır.