Bir yazar, ölmek üzere olduğunu duyurmak için 12 yıl aradan sonra ailesinin yanına döner. Ne var ki annesi, kız kardeşi ve erkek kardeşi ile eşinin kendilerince çalkantılı hayatları ve kızgınlıkları vardır. Dargınlıklar su yüzüne çıktıkça anlaşmazlıklar ve kavgalar başlar.