Land of Legends
15. yüzyıl Moskova’sında Büyük Prens tarafından uzak Parma’ya gönderilen prens Yermolay, oğlu Mikhail’e hayalini anlatır: Bu topraklarda yaşayan halkları birleştirerek büyük bir prenslik yaratmak. Yakında zaman Yermolay, asi yerel kabileler tarafından Voguls’a karşı savaşta öldürülür.