Lanky Girls
Kahramanı Mikhail Kovalev, Süper Lig erkek voleybol takımının yetenekli ve başarılı bir koçu. Oldukça kısadır ama bunu huysuzluk ve saldırgan davranışlarla telafi eder. Büyük yaşıyor ve genellikle seks objesi gibi davrandığı kız arkadaşlarını bırakıyor.