Julie, birlikte yaşadığı sevgilisi Ismaël’in sık sık vakit geçirdiği iş arkadaşı Alice’i kıskanmak şöyle dursun, ilişkilerine dahil olmaya davet eder. Bir trajedi hayatlarını sarsınca, kayıp ve yasın ortasında sevgiyi ayakta tutmaya çalışırlar.
Christophe Honoré’nin vazgeçemediği oyuncularından Louis Garrel ve Chiara Mastroianni’nin başrollerde yer aldığı bu içten ve cesur müzikal, 60’lı yılların müzikallerine saygı duruşunda bulunuyor. İlgi çekici, cesur, samimi ve kendinin farkında bir film.