Making Plans for Lena
Boşanmış bir kadının ailesine karşı sorumlulukları ile genç bir adama duyduğu arzu arasında kalışını resmeden bu filmle Christophe Honoré, modern zaman ilişkilerinin dolambaçlı yollarını gözler önüne seriyor. Chiara Mastroianni ile Louis Garrel’in mükemmel uyumu, hikayeye derinlik katıyor.