Paris banliyölerindeki imkanları yetersiz bir ilçe olan Montfermeil’in yeni belediye başkanı Emmanuelle Joly, seçim döneminde verdiği sözleri gerçekleştirmek adına çılgın ekibiyle beraber kolları sıvar. Bu esnada, ekip üyelerinden Joëlle ve Kamel ise boşanma sürecindedir.