Miwa: A Japanese Icon
1968’de Black Lizard isimli bir Japon dedektif filmi yayınlandı ve kült bir klasik oldu. Ana karakter Japon halkının kalplerini ele geçirmiş büyüleyici bir ekran kişiliği olan Akihiro Miwa’ydı.