Bir ülkenin doğal kaynaklarının hakkaniyetli kullanımı konusunda bir siyasetçiyi ikna etmek gibi zorlu bir göreve sahip bir kadın, işi ve ailesi arasında dengeyi kurmaya çabalar.
Politik olarak çok farklı yatkınlıklara sahip üç kadın, iş yerlerinde maruz kaldıkları cinsiyetçilik sonrası güçlerini birleştirir. Chloé Robichaud, hayli çetrefil bir meseleyi, bir sohbeti andıran üslubuyla, zarifçe irdeliyor.