Yoksul ama dürüst bir yaşam sürdüren Naciye (Ahu Tuğba), güzelliği ile dikkat çekmektedir. Bir yarışmada “Sinema Güzeli” seçildikten sonra ün ve servete kavuşur. Kazandığı ödüller, para ve başarı başını döndürmeye başlar.