Bir Amerikan banliyösünde yaşayan ve bir zamanlar herkesin gıpta ettiği bir çift olan Becca ve Howie Corbett, çocuklarını kaybettikten aylar sonra normal hayatlarına dönmeye çalışır. Farklı süreçlerden geçen çift, yaptıkları beklenmedik seçimler yüzünden kopma noktasına gelir.
John Cameron Mitchell, Mutluluğun Peşinde ile ilk filmlerindeki o taşkın ve gösterişli öykülerden çok farklı bir yere, duygulara dikkat kesilen mahrem, kırılgan bir alana yöneliyor. Nicole Kidman’ın yas tutan anne rolüyle Oscar’a aday olduğu filmde ona Aaron Eckhart eşlik ediyor.