SEDUCE ME
Meraklı bakışını İncil’e çeviren Isabella Rossellini, Nuh’un Gemisi efsanesinin altında yatan ikili cinsiyet sistemini sorguluyor. Üç boyutlu bir kitap gibi tasarlanan bu yaratıcı kısa film, hayvanların dünyasındaki cinselliğin çeşitliliği gözler önüne seriyor.