John Ford’un ölümsüz klasiğini anlatmaya kelimeler yetmez, bu yüzden en iyisi oturup izlemek. Kurosawa gibi efsanevi isimlerden popüler dizilere sayısız yapıma ilham olan bu hareketli, keskin ve derinlikli başyapıt, aynı zamanda John Wayne’i yıldız mertebesine ulaştıran film olma özelliğini taşıyor.