The Fire Within: A Requiem for Katia and Maurice Krafft
Evli volkanologlar Katia ve Maurice Krafft, 1991 yılında Unzen Dağı’nın patlaması sırasında hayatını kaybetti ve ardında 200 saatlik video kaydı bıraktı. Bu kayıtlar, volkanik görüntülerle örülü, görsel olarak çarpıcı bir anma filmine dönüştürüldü.