Bir aile trajedisini anlatan bu filmde hem yönetmen hem de oyuncu olarak yer alan Nanni Moretti, duygusal anlamda belki de en derinlikli filmine imza atıyor. Altın Palmiye ve FIPRESCI ödüllü Oğul Odası, zarif, olgun ve inanılmaz derecede hassas bir yeniden doğuş öyküsü.