Tüm güzellik ve çirkinliğiyle onları yalnız bırakmayan İstanbul’da, varlıklarını sürdürebilmek için hem kendileri hem de çalkantısında gitgide boğuldukları şehirleriyle mücadele eden Ece ve Mazhar’ın tek sığınağı, birbirlerine duydukları derin aşktır.
Bu incelikli aşk hikayesinde mevsimlerin geçişi, tutkulu bir ilişkinin evrelerinin sembolü haline geliyor. Hakkı Kurtuluş ve Melik Saraçoğlu imzalı Birlikte Öleceğiz, kah mutluluk kah efkar hissettirirken, İstanbul’un değişen çehresini fona alarak bir çiftin çalkantılı yolculuğunu resmediyor.