Mike Leigh’e kendilerini adamış bir oyuncu grubu (içlerinde Happy Go Lucky yıldızı Sally Hawkins ve Eddie Marsan da var) zekice ve kurnazca 1950’lerin politik dönemini yansıtan bu zorlayıcı aile dramında Imelda Staunton’ın öncülüğünde yer alıyor. Venedik Film Festivali’nden Altın Aslan ödüllü.