Violet Perfume: No One Is Listening
Mexico City’nin yoksul mahallelerinden birinde yaşayan Yessica, sert annesi ve kötücül üvey kardeşine katlanmak zorunda olan sorunlu bir genç kızdır. Daha iyi bir aileden gelen Miriam’la tanıştığında kendine hem bir sığınak hem de bir dost edinir. Ne var ki arkadaşlıklarının bir bedeli vardır.