Jonathan Green, sevgili Miss Dudley ile birlikte Rus denizcilerle birlikte Hindistan kıyılarına varır. Londra’ya giden bir İngiliz gemisine binmeyi umuyorlar. Bir davet her şeyi değiştirir.