17 yaşındaki Kat Connors, kendi arzularının mahiyetini keşfettiği bir dönemde bir yandan da annesi Eve’in ortadan kayboluşuyla baş etmek zorundadır. Her daim göz alıcı ama mesafeli duran annesinin gidişi ona bir tür özgürlük hissi verse de, bu sırrı çözülemeyen vaka giderek içini kemirmeye başlar.
Kuir sinemanın ikonlarından Gregg Araki’nin imzasını taşıyan bu edebiyat uyarlaması, Kaliforniya güneşinin altında kara film unsurlarıyla bezeli bir büyüme öyküsü. Shailene Woodley cinsel uyanışını yaşayan bir genci canlandırırken, Eva Green onun annesi rolünde büyülüyor.