12 yaşında bir zorba olan Oskar yeni komşusu gizemli ve dengesiz Eli ile arkadaşlığa başlar. Başlangıçta aralarında çekingen ve tatlı bir romantizm filizlenir. Fakat Eli’nin kanlı, bir dizi yerel cinayetle olan bağlantısı gibi karanlık, tuhaf bir sır ortaya çıkarak her şeyi tehdit ediyor.