Oregon, 1851. Altına Hücum’un zirvesinde, kötü şöhretli silahşörler Charlie ve Eli Sisters, kendilerini kötü kalpli patronlarının pis işlerini yaparken bulurlar. Önemli bir sırrı elinde tutan, yakalanması zor bir maden arayıcısını yakalamak için kiralanan suikastçıları zorlu bir görev bekler.