1950’lerin Fransa’sında gözden uzak bir malikanede bir aile tatil için toplanmıştır. Evin reisi ölü olarak bulununca tatil havası hızlıca sona erer. Katil ona en yakın sekiz kadından biridir. Telefon hattı kesilmiştir, araba çalışmaz ve yoğun kar yağışı tüm kadınları malikanede mahsur bırakır.
Fransız usulü cinayet! Havuz gibi karanlık karakter incelemelerinin ustası François Ozon, gizem ve mizah dolu bu müzikal için biraz aydınlık tarafa geçti. Catherine Deneuve, Isabelle Huppert ve Fanny Ardant’ın da yer aldığı eşsiz bir kadro da cabası!