Empati kurma yeteneğini ve hislerini uzun yıllar önce kaybetmiş ve adeta bir suç makinesine dönüşmüş Deniz, İstanbul’da olduğu tahmin edilen esrarengiz bir yazılımın peşine düşer ve kendisini yirmi dört saat sürecek kaotik bir serüvenin içinde bulur.