Memleketine dönen genç bir sinemacı, ani bir pandemiye hazırlıksız yakalanır ve on yıldan fazla süredir konuşmadığı babasını bulmak zorundadır. İlk karşılaşmalarından sonra garip olaylar yaşanmaya başlar.
Guto Parente’nin pandemi döneminde geçen çarpıcı filmi, otobiyografik unsurları deneysel unsurlarla birleştiriyor. Sürreal görüntülerle dolu film, nesiller arası farkları keşfederken iyileşmemiş travmaların hayaletlerini uyandırıyor. A Strange Path Tribeca Film Festivali’nden ödülle dönmüştü.