Sıradışı ve şoke edici mizah anlayışıyla Hayvanat Bahçesi, her an süprizlere gebe. Kendi üzerine kafa yorarken kara mizahıyla seyirciyi de düşünmeye sevk eden bu film, Peter Greenaway ile görüntü yönetmeni Sacha Vierny’nin 20 yıllık işbirliğinin ilk ürünü.