Batı Almanyalı gazeteci Philip, ABD’nin çeşitli kentlerinde dolaşarak gazeteye ülkeyle ilgili bir yazı hazırlamaktadır fakat teslim tarihini geçirip de beş parasız kalınca ülkesine dönmeye karar verir. Havaalanında tanıştığı Lisa, 9 yaşındaki kızı Alice’i ona emanet ederek ortadan kaybolur.
Wim Wenders, Paris, Texas filminden on yıl önce, bunalımdaki bir yazar ile terk edilmiş bir kızın beklenmedik dostuluğu üzerinden müşterek yalnızlıklarımızın dokunaklı bir portesini çizdi. İnsan ruhunun dolambaçlı coğrafyasında yolculuğa çıkan bir yol filmi.