İngiliz sinemasına özgü alaycı bir bakışla, hemen herkesin tattığı sosyal kaygılar, sınıfa dair özgüvensizlikler ve üstü kapalı sözlü saldırılar, sıradışı bir komediye dönüşüyor. Yabancılaştırıcı ironi ile katıksız bir samimiyet arasında kalmış modern insanların öyküsü.