Jessica Woodworth ve Peter Brosens’in yönetmenliğini üstlendiği üçlemenin ikinci bölümünü oluşturan _Plato_’ya, Peru Andları’nın nefes kesen manzaraları eşlik ediyor. Cıva madenciliğiyle kirletilen bu bölgeye dair hem trajik hem de manevi bir öykü anlatan film, muhteşem bir sinematografiye de sahip.