Recep ve karısı Zehra, Armutlu’nun küçük bir köyünde, mutlu ve geleneksel bir yaşam sürdürmektedirler. Yöredeki motelin çayhanesinde çalışan Recep bir gün Selma ve Ayşe ile karşılaşır. Salma, tatilini köydeki anneannesinin yanında geçirmeye gelmiş, şehirli ve aydın bir kadındır.