Eski bir hükümlü bir grup polisten yakasını kurtararak halk kahramanı olur; sert bir yargıç 13 kayıp ineğin, siparişle gelen gelinlerin, yalan makinelerinin içinde yer aldığı bir davaya bakmaktadır; bir Malta fino köpeği, ekonomik durgunluktan muzdarip ev sahipleri arasına karışır.
Miguel Gomes’in olağanüstü üçlemesinin ikinci filmi, serinin belki de en melankolik hikayesini anlatıyor. Üçlemenin diğer filmleri gibi ironi, kara mizah, fantezi ve günümüz gerçeklerini harmanlayan film, Binbir Gece üçlemesinin politik derinliğini gözler önüne seriyor.