Trajedi ve komedi arasında ince bir denge tutturan Arrhythmia, dağılmakta olan bir evliliğin hikayesini şaşırtıcı bir canlılıkla anlatıyor. Büyük kısmı acil serviste geçen bu ödüllü film, oyuncuların güçlü performansları ve isabetli politik gözlemleriyle de dikkat çekiyor.